Janoho Startet 22.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2008 Hei, jeg driver og skal overhale gearet mitt, sitter på en manual for Hurth 5, 10 og 20. Jeg trenger verdiene for å shimse opp korrekt på clutchplater samt aksel. Skal jeg da bruke verdiene for Hurth 5 som jeg tror er riktige ? Jeg tok en telefon til KGK norge og de sa at det var Hurth 10 som skulle brukes, men jeg fikk ikke dette til å stemme mht. størrelse på gearet samt at det er noen andre deler innvendig. Noen som vet eller har manual ? mvh Jon Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 22.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2008 se i dokument arkivet her på forumet . overhalte nettop et hurt gear, det ligger bilder på sandvik 28 siden http://pic5.piczo.com/sandvik28/?g=21745883&cr=5 Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2008 Heisann, jeg fant ikke noe om mitt gear her, hbw 100 (ganske lite gear som sitter på en BMC 1.5 ltr) Jeg har tidliger overhalt en hbw 20 gear og kunne bruke manualen her på båtplassen. ellers en kjempefin site om sandvik snekkene, keep it going mvh Jon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.