Explorer Startet 22.Mai.2008 Del på Facebook Startet 22.Mai.2008 Hei alle sammen. Jeg holder nå på å pusse ned teaken på badeplattingen og stigen min, den var lakket fra før noe som hadde blitt utrolig slitt. Så nå sitter jeg å lurer på hva jeg skal bruke, Olje eller lakk? Har hørt at owatrol D1 og toppstrøk med D2 skal gi ett bra og holdbart resultat. Finnes det noen her som har gjort seg noen erfaringer med hva som er best på en badeplatting? Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 23.Mai.2008 Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Bruker olje jeg.Edeltreolje funker bra og blir ikke glatt.Du bør nok fjerne lakken først med slipepapir. Ovatrol går sikkert også bra Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 23.Mai.2008 Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Finnes det noen her som har gjort seg noen erfaringer med hva som er best på en badeplatting? Husk at det blir glatt når man benytter lakk eller olje. Ubehandlet teak er både sikkert og gå på, og ser ikke verst ut heller. Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.