skeptisk Startet 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2008 (redigert) Vurderer og montere olje tempratur måler på mine Volvo aqad 41a. Er de noen som har gjordt dette før? Lurer litt på hvor jeg skal montere giveren. Redigert 23.Mai.2008 av skeptisk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
slett meg Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Jeg har montert min på olja som går inn på motor etter kjøler. Dette fordi denne er avgjørende for oljefilm bæreevne i lager og stempelkjøling. Alternativet er å måle i sumpen. Du vil nok få en slags referanse uansett! Forskjellen på disse sier noe om oljeflowen og hvor mye varme som blir avgitt til olja! Sitér dette innlegget Link to post
skeptisk Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 hvordan monterte du føleren? måtte du sveise noen adapter eller noe for å få føleren montert? Sitér dette innlegget Link to post
slett meg Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 På min motor var det en plugg i blokken ved siden av oljetrykks giveren! Jeg har ikke samme motor som deg! Sitér dette innlegget Link to post
skeptisk Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Ok, skal ta og sjekke i morgen. kansje man finner en plass man kan montere giveren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.