Rui lui Startet 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2008 hei..regner med at det er helt normalt men må spørre for å være sikker:-)min lader over 28 v helt normalt ikke sant åja har 24volt annlegg Sitér dette innlegget ] Link to post
SveinHa Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Helt normalt Du skal ha 28.8V ved 20 grd.C Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Rui lui Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 hei SveinHa hva er 20 grd.C ? Sitér dette innlegget ] Link to post
SveinHa Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 20 Grader Celsius. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Rui lui Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 ahaaha hehehe.men min lader det samme uannsett:-) Sitér dette innlegget ] Link to post
SveinHa Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 De fleste dynamoer bryr seg lite om temperatur men ideelt så skal du ha 28.8 volt på batteripolene når batteriet holder 20 grader. Har ikke tallene helt i hodet men er batteriet kaldere skal spenningen noen tiendeler opp for å få full lading og er det varmere skal spenningen noen tiendeler ned for å redusere vannforbruk og hindre overlading. Der er skrevet mye om lading her så et søk kan hjelpe... Alle ladespenninger for 12V kan du gange med 2 så passer det fint med 24V anlegg Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Rui lui Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 oki.takk for innfoen.-) Sitér dette innlegget ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.