Rui lui Startet 24.Mai.2008 Del på Facebook Startet 24.Mai.2008 skal male båten over fenderlisten,hvilken type maling bruker jeg? Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 24.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2008 hmmm er dette et dumt spørsmål???? Sitér dette innlegget ] Link to post
sharkman Svart 24.Mai.2008 Del på Facebook Svart 24.Mai.2008 Har selv brukt Shipolin på "gangfeltet" rundt båten og synes det ble bra. Får du hos vanlig farvehandel og brekkes i den farge du vil. Og prisen ca 100,- pr liter Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 24.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2008 ok.men egner den seg på hele overbygget tror du? Sitér dette innlegget ] Link to post
Sinten Svart 24.Mai.2008 Del på Facebook Svart 24.Mai.2008 Snakker me overbygg i plast? I såfall ville eg ikkje brukt shipolin då dette er 1 komp. maling som er nokså mjuk, som eg forbind med trebåtar (kan dessutan ikkje overmalast med 2 komp seinare viss du skulle få lyst til det). Eg ville heller brukt ein eller anna form for 2 komp. lakk, til dømes biltema sin TopCoat(står TopCoat, men er eigentleg polyuretan-lakk) eller jotun sin HardTop, då eg trur desse vil tåle meir og verte blankare enn shipolin. Eg har sjølv brukt biltema sin, og er godt nøgd med den Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Rui lui Svart 24.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2008 ja det er plast. Sitér dette innlegget ] Link to post
sharkman Svart 24.Mai.2008 Del på Facebook Svart 24.Mai.2008 (redigert) Biltemas topcoat og Jotuns HardTop er sikkert mye bedre enn Shipolin, men de får en vel bare i ferdige farger? Redigert 24.Mai.2008 av sharkman (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 24.Mai.2008 Del på Facebook Svart 24.Mai.2008 Stemmer nok det, så det finst ulemper med HardTop og Topcoat også Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Rui lui Svart 24.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2008 hardtopp topcoat??er det smak og behag? Sitér dette innlegget ] Link to post
Sinten Svart 25.Mai.2008 Del på Facebook Svart 25.Mai.2008 Det som vanligvis vert kalla topcoat er vel eigentleg polyester tilsett farge eller noko slikt, og tipper denne er tjukkare enn BT og jotun sine produkt. (har aldri vore borti skikkelig topcoat, så veit eigentleg ikkje) TopCoaten til biltema derimot er eigentleg ikkje topcoat, men som sagt ein polyuretanlakk, og jotun sin HardTop er også ein polyuretanlakk, så når det gjeldt dei to så er det smak og behag som avgjer på lik linje med om du kjøper COOP eller Friele sin kaffi Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Sayana Svart 25.Mai.2008 Del på Facebook Svart 25.Mai.2008 Jotun Hardtop kan fås i alle farger etter RAL systemet mener jeg Jeg bestilte 5 liter etter RAL nr ihvertfall å det var ikke noe problem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.