Jump to content

hvilken type maling på overbygg?

Rui lui

Recommended Posts

Snakker me overbygg i plast? I såfall ville eg ikkje brukt shipolin då dette er 1 komp. maling som er nokså mjuk, som eg forbind med trebåtar (kan dessutan ikkje overmalast med 2 komp seinare viss du skulle få lyst til det). Eg ville heller brukt ein eller anna form for 2 komp. lakk, til dømes biltema sin TopCoat(står TopCoat, men er eigentleg polyuretan-lakk) eller jotun sin HardTop, då eg trur desse vil tåle meir og verte blankare enn shipolin. Eg har sjølv brukt biltema sin, og er godt nøgd med den :smiley:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Det som vanligvis vert kalla topcoat er vel eigentleg polyester tilsett farge eller noko slikt, og tipper denne er tjukkare enn BT og jotun sine produkt. (har aldri vore borti skikkelig topcoat, så veit eigentleg ikkje) TopCoaten til biltema derimot er eigentleg ikkje topcoat, men som sagt ein polyuretanlakk, og jotun sin HardTop er også ein polyuretanlakk, så når det gjeldt dei to så er det smak og behag som avgjer på lik linje med om du kjøper COOP eller Friele sin kaffi :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...