Joda 7500 Startet 24.Mai.2008 Del på Facebook Startet 24.Mai.2008 Hei I morgen er det dagen over alle dager , skal hente ny brukt båt, Dette er en Joda 7500. Jeg kjøpte denne båten fordi den har en nyere motor. Er et par ting som jeg skal gjøre med den. Denne båten har ikke badeplattform tideligere eiere har sjekket med fabrikk og orginal kostet 5-6000 kr og dette var visstnok bare 2 tynne plast former så han ville ikke innvestere i dette. Noen som har noe erfaring?. Så var det innredningen, den ser jo for så vidt bra ut men er det noe jeg kan gjøre med denne(tror det er såkalt repatex eller hva det heter). Dørken i denne båten båten har bare en nøytral farge, lurte bare på om det er stor\vansklig jobb å legge disse beleggen som selges feks. hos maritim?. Sitér dette innlegget Link to post
twin Svart 24.Mai.2008 Del på Facebook Svart 24.Mai.2008 Hei Tror ganske sikkert du kan bruke badeplattformen til en scand classic til din båt De badeplattformene som var til den type båt du har kjøpt, var ofte 2 delte og litt lite egnet etter min mening. De nye er mye større og ikke delte. Larvik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.