Verrie Startet 25.Mai.2008 Del på Facebook Startet 25.Mai.2008 Flybrigden er noe glatt og gå på dersom der ligger litt vann etter regnskyll. Kona ønsker seg derfor terassegress eller lignende og gå på. Hva er i dag beste vare å kjøpe ? Det bemerkes at teppet vil bli liggende på stål, og jeg ønsker et teppe som ikke fremkaller rust etc. Renhold av enklere art er også viktig, jeg tenker da på mat, fugleskitt, sur nedbør. Jeg akter ikke å ta bort teppet om vinteren og må derfor være enkelt å gjøre rent. Arealet dette skal dekke er litt større enn vanlig, jeg er derfor også ute etter beste pris/forslag til hvor jeg bør handle ? Hva anbefales av medlemmene ? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Jeg har terrasseteppe, grått teppe med noen runde knaster under. Det har ligget ute i tre år nå, og det holder en sessong til tenker jeg. Tørker fort og er godt å gå på. Det ligger på ståldekk og det er ingen tegn til rust under. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Her er det viktig å velge riktig type. Vi har et slikt grønt "gress-teppe" på verandaen, og det bruker 2-3 dager på å tørke opp etter et regnskyll. Hvilket i praksis betyr at det stor sett er fuktig hele året, bortsett fra når det er frosset om vinteren. Hadde det ikke vært for at materialene under avleverer et utall fliser til bare føtter, så hadde teppet vært fjernet for lenge siden. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 26.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Jeg har terrasseteppe, grått teppe med noen runde knaster under. Høres bra ut. Kan du erindre produktnavn/alternativt hvor du fikk tak i dette samt priser på dette ?? Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Hvis det bare er fordi det er glatt, ville jeg vurdert antiskli-tape. Fåes i flere bredder på biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 26.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 ville jeg vurdert antiskli-tape. Bra tenkt, men lite hensiktsmessig. Arealet som skal dekkes er 60kvm. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Hva med sånne plast-flak som heftes sammen og brukes på dekk på skip? Dette er jo ganske stygt men event kunne man hatt teppe over for slik hindre at teppe ligger rett på stålet og skaper grobunn for rust? Er vel også en mulighet å legge et strøk maling iblandet sand eller få tak i et par tømmerstokker fra Burma og legge teak ;) Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Hva med å putte antiskliperler i malingen, og male et strøk. Da blir det ikke glatt, og du kan lettere holde kontroll med rusten. Antiskli burde de ha i en vellutstyrt malingsforettning Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Ett strok med maling iblandet litt sand gjor susen. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Tore B Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Høres bra ut. Kan du erindre produktnavn/alternativt hvor du fikk tak i dette samt priser på dette ?? Mener jeg kjøpte det her: Fargerike Hagbartgården (Sentrum Fargehandel AS) Besøksadresse: Arne Stangebyes gate 8, 1607 Fredrikstad Telefon: 69 31 81 76 Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 HEHEHEHEHEHEHEHE 60Kvm, jajjjamennsann sannelig litt av en flybridge. Vel, er enig i at tape faller ut av vurderingen. Maling er nok mer fornuftig ja. Har slik mailing på dollbordene, og fungerer utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 1.Juni.2008 Del på Facebook Svart 1.Juni.2008 Sjekk hos FIX - rett ovenfor Plantasjen på Rolsvøy (v/Østfoldhallen). De har flere typer og farger. 2 elller 4 m bredde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.