GLT Startet 26.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2008 Har en 1998 mod. Mercruiser 262, 205 hk EFI. Denne stopper ganske ofte når jeg gir full gass, men kun da. Det virker for meg som det er når jeg skal "trimme" drevet! Motoren går helt 100% ellers, det er kun når jeg skal gi max! Da stopper motoren helt opp.. Takker så mye for alle svar:) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 26.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2008 Hvilket drev har du? Tenkte dersom det var Alpha om det kunne være feil på bryter som skal kutte tenning i det du girer og at denne kutter når du opperer powertrim? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
GLT Svart 26.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2008 Takker for svar! Men vet dere hvordan jeg skal feil søke? Litt vanskelig da alt er ok fram til max fart... Sitér dette innlegget Link to post
Håreken Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Jeg har en mercruiser 7,3L 270 Turbo Hadde noe av det samme problemet , men det viste seg at når jeg ga "full pinne" så krevde motoren mere drivstoff enn slangen klarte å levere og på den måten strupet den seg selv. Fikk tilbud om å bytte slange, men jeg kjører ikke så fort til vanlig, (ville bare teste den) så jeg takket nei til det. Går jo noe så Helsike med drivstoff med slik kjøring også Ville bare nevne det.. Kan være at drivstoffslangen er for tynn og leverer for lite eller for "svak" så den klemmer seg selv sammen og derved struper tilførselen. Skal noe til da, men Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.