Jump to content

Hvem syr kalesjer i Fredrikstad?

Xlnt

Recommended Posts

Har kjempegod erfaring med Seilmaker Magoo, en italiener ved navn Walter som har etablert seg på Værste. Han reparerte en kalesje og sydde en havnekalesje for meg nylig, og var rask til både å reagere og til å få gjort jobben. Kontaktdetaljer på http://seilmakermagoo.com/

Jeg prøvde først å komme i kontakt med et par av de andre etablerte, men Nikalesj var overbooket til langt uti September og Søland tok ikke engang telefonen, så jeg var veldig glad når jeg kom i kontakt med Walter.

• 8 måneder senere...

Mekket i sammen en kalesje som min mor sydde for meg, da jeg fant ut alle disse kalesjemakerne skulle flå meg helt inn til beinet. Ble helt greit foruten litt fargeforskjell på den nye delen bak targa og den gamle fremfor targa da det ikke var mulig å få tak i identisk stoff.

-Xlnt

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

• 9 år senere...
  jeb skrev On 14.3.2018 at 19.08:

takk for det Nils Pils , 

Så deg komme inn til skjæløy i høst, flott båt du har.

jeg ødela trappe mi hvem anbefaler du  til rep av den Engelsviken.

Vis hele sitatet  

Nå ser det ut til at jeg nok blir liggende en stunf på Skjæløy. Det blir neppe noe båtpuss og utsetting før Påske . . .

Jeg hadde veldig god erfaring med Engelsviken da jeg hadde havarert roret for noen år siden.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...