Xlnt Startet 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2008 (redigert) Hei Er det noen som vet hvem som kan sy kalesje i Fredrikstad området? Trenger ny til min Cranchi 36, helst før ferien -Xlnt Redigert 27.Mai.2008 av Xlnt (see edit history) Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Stevens Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Har kjempegod erfaring med Seilmaker Magoo, en italiener ved navn Walter som har etablert seg på Værste. Han reparerte en kalesje og sydde en havnekalesje for meg nylig, og var rask til både å reagere og til å få gjort jobben. Kontaktdetaljer på http://seilmakermagoo.com/ Jeg prøvde først å komme i kontakt med et par av de andre etablerte, men Nikalesj var overbooket til langt uti September og Søland tok ikke engang telefonen, så jeg var veldig glad når jeg kom i kontakt med Walter. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 27.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Takk for tipset, snakket med Walter og han skulle gi meg pris i løpet av et par dager. hva synes du om prisen du måtte betale og resultatet? Dyrt eller billig? -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Stevens Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 (redigert) Prisene var helt greie de, egentlig som forventet. Har sendt deg en IM. Kvaliteten var helt super. Redigert 27.Mai.2008 av Stevens (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kællen Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 og grei pris er ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Manskow i Moss syr vel fortsatt kalesjer. Har ingen egen erfaring med dem - men har heller ikke hørt noe negativt. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 5.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Mekket i sammen en kalesje som min mor sydde for meg, da jeg fant ut alle disse kalesjemakerne skulle flå meg helt inn til beinet. Ble helt greit foruten litt fargeforskjell på den nye delen bak targa og den gamle fremfor targa da det ikke var mulig å få tak i identisk stoff. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Båtdrømmeren Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Hiver meg på og spør om noen vet om noen som kan rense impr. kalesjen i samme område. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Båtdrømmeren!Hvor gammel er kalesjen din? Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Kalesjen var ny i 06 men forige eier har vasket den selv så noen sømmer er tæret bort. skal få sydd over kalesjen av salmaker men tenkte det kynne være smart å rense impr den først Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Søland på Gressvik er flinke. God service også. Jeg syr selv, og kjøper alt jeg trenger hos Søland. De arbeidene jeg har sett derfra virker veldig allright. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
jeb Svart 13.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2018 Miss Amalie skrev On 6.2.2009 at 10.44: Søland på Gressvik er flinke. God service også. Jeg syr selv, og kjøper alt jeg trenger hos Søland. De arbeidene jeg har sett derfra virker veldig allright. Vis hele sitatet driver denne karen på enda eller er det andre som har tatt over. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
tomfro Svart 13.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2018 jeb skrev On 13.3.2018 at 13.14: driver denne karen på enda eller er det andre som har tatt over. Vis hele sitatet Sydde om kalesje hos han forrige år! Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 13.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2018 har du noe adresse eller tlf nr til han. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
NilsPils Svart 14.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2018 Har brukt Søland til å sy ny kalesje til Saowanee og til å reparere den gamle til Tora. Raskt, bra og rimelig. https://www.gulesider.no/f/søland-salmakerverksted:84189450 Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
jeb Svart 14.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2018 takk for det Nils Pils , Så deg komme inn til skjæløy i høst, flott båt du har. jeg ødela trappe mi hvem anbefaler du til rep av den Engelsviken. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
NilsPils Svart 15.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2018 jeb skrev On 14.3.2018 at 19.08: takk for det Nils Pils , Så deg komme inn til skjæløy i høst, flott båt du har. jeg ødela trappe mi hvem anbefaler du til rep av den Engelsviken. Vis hele sitatet Nå ser det ut til at jeg nok blir liggende en stunf på Skjæløy. Det blir neppe noe båtpuss og utsetting før Påske . . . Jeg hadde veldig god erfaring med Engelsviken da jeg hadde havarert roret for noen år siden. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
jeb Svart 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 Da tar jeg en tur bortom der og spør om de har tid. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.