Giggen Startet 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2008 HVA OM JEG IKKE HADDE VÅRE SÅ LUR SOM JEG TROR JEG ER HE HE FIKK MASKINEN TIL OG GÅ SÅNT NOE LUNDE GLAD ETTER OG HA STÅTT PÅ HODE NEDI MASKINEN I DAGEVIS ..SKULLE SETTE BÅTEN I REVERS OG KJØRE MEG EN TUR ..DEN VILLE IKKE GÅ I REVERS ...BARE FREMOVER . FIKK EN LUR IDE OG SKRUE LITT PÅ EN GRIS LOKK...DER GIKK DET BRA ..SÅ FOR MEG DET SENARIOET MED PROPELL OG MASSE ARBEID LIKSOM ..ER DER NOE ANNET JEG BURDE VITE OM SOM KAN DUKKE OPP PÅ DEN MÅTEN Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 ikke det jeg vet . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Espen Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Hei. Har ikke noe svar på spørsmålet ditt.. Men når du skriver med Caps-lock så VIRKER DET SOM OM DU ROPER Fint om du skriver med vanlige bokstaver.. Sorry, litt pirkete nå Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 hysj . kan dere være stille , vi andre prøver å få med oss noe her. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Giggen Svart 27.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Sorry ...får ikke med meg alt . Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 ..ER DER NOE ANNET JEG BURDE VITE OM SOM KAN DUKKE OPP PÅ DEN MÅTEN Ja, pass opp så du ikke kjører som en sau. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
hifo Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 velkommen til forumet giggen.. jeg SKREK også ganske vilt når jeg begynte her på baatplassen.. man skjønner det etterhvert.:-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Gielas Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 (redigert) . FIKK EN LUR IDE OG SKRUE LITT PÅ EN GRIS LOKK...DER GIKK DET BRA .. ?? En ny variant av "grisen står og hyler"? Hva mener du egentlig? redigering: beklager dersom du føler jeg er litt tjukk i hue Redigert 27.Mai.2008 av A_NationalAcrobat (see edit history) Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
hifo Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 vanskelig ? nei. han skrudde litt på en fettkopp , og da ble det bra. ikke værre enn det. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Gielas Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 vanskelig ? nei. han skrudde litt på en fettkopp , og da ble det bra. ikke værre enn det. Så han (Giggen) må bare passe på og ha nok grease i koppen da, så er alt i orden. Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
hifo Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.