zooper Startet 28.Mai.2008 Del på Facebook Startet 28.Mai.2008 Jeg har lest noen innlegg rundt dette med varmeapparat, men mye av dette har dreiet seg om litt større båter en min 24-foter, og gjerne da ofte båter med akterkabin. Jeg har også lest følgende test uten å bli spesielt mye klokere av den grunn, annet enn at det for meg ser ut som at Wallas faktisk fremstår som bedre enn testvinneren Eberspächer. Jeg er også blitt rimelig overbevisst at jeg bør velge Diesel fremfor Parafin. Noen innspill til merke og størrelse jeg bør velge? Sitér dette innlegget Link to post
Crescent 535 HT Svart 28.Mai.2008 Del på Facebook Svart 28.Mai.2008 Det er nok ikke store kvalitetsforskjeller. Gå etter pris. 2 KW er nok i den båten. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Mai.2008 Del på Facebook Svart 28.Mai.2008 Eberspächer, Webasto og Mikuni er vel de som har best ord på seg etter hva jeg har forstått. Rundt 2kw burde være plenty ja! Sommerstid trenger du strengt ikke varme i det hele tatt (jeg har i alle fall ikke savnet det særlig ofte), men det kan jo være greit å strekke sesongen litt i hver ende da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.