theppan07 Startet 28.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2008 Jeg har standard bryter på mine Lenco Trim plan. Jeg skal oppgradere til Lenco trim bryter med LED indikator. I USA er det meget store prisforskjeller fra 235$ til 400$. Det er uklart hva som leveres med fra de forskjellige nettbutikkene. Er det tilstrekkelig å bytte bryter, eller må også kontrollboksen byttes. Noen som har gjort dette eller som vet svaret ? Sitér dette innlegget Link to post
theppan07 Svart 30.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 Ingen som vet ? Sitér dette innlegget Link to post
peppen Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 Iflg Maritim byttes både bryterpanel og kontrollerboks, denne har bl.a. automatisk opptrekk når tenningen slås av. Ref Maritim, denne inneholder alt du trenger for å konvertere. Sitér dette innlegget Link to post
theppan07 Svart 2.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 OK. Takk skal du ha. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.