Jump to content

Walter S 60 år i dag

Anonymiussen

Recommended Posts

Grarulere saa mye med dage Walter :flag::flag:

Ikke for mangr:drink:

du maa jo snart ut og fortsette med prosjektet ditt, og bli ferdig. samt legge inn flere bilder, med en underholdende beskrivelse. Som er en stor skribent verdig.

Atteren gang Gratulere med dagen.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Takker så mye for oppmerksomheten og de mange hilsener - pleier vanligsvis å forbigå slike private ting i all stillhet - og så er det jo ingen bragd å bli ett år eldre da.

Lurer jaggu på hvem han (eller hun :blush: ???) Anonymiussen er....?

Jeg ser at det er noen som "hermer" etter meg og har bursdag samme dag ---> :wink: ---> Gratulerer med gårsdagen, Astor! Du er ikke snau når det gjelder presang til seg selv ihvertfall... (slik er nå "undommen" da) - :lol: ...da er nok jeg langt mere beskjeden. Ønsker meg en kilos-boks med 2 komp.-sparkel og mere slipepapir i korn 80

Noen har spurt om gjennomsnittsalderen her på baaatplassen - den har da i allefall økt noe nå.... ;o)

Takk igjen!

:seeya:

(N.B.:) Er bare innom her mens jeg venter på at sparkelen i båten skal herde så jeg kan slipe litt til - og så var det så forbanna varmt nedi der med solsteken på den tunge presenningen :sweat:

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...