Mariell Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Grarulere saa mye med dage Walter Ikke for mangr:drink: du maa jo snart ut og fortsette med prosjektet ditt, og bli ferdig. samt legge inn flere bilder, med en underholdende beskrivelse. Som er en stor skribent verdig. Atteren gang Gratulere med dagen. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
alnorbåt Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer med dagen Walter. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer med dagen - og velkommen etter i de voksnes rekker :cheers: Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Arvid_A Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer så mye, Walter!! Jeg har prøvd tilsvarende i 3 måneder nå, og det kan absolutt anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
simarli Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Hei! Gratulerer så mye med dagen fra Rogaland Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer en masse med dagen. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Per Harald Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Jeg henger meg på gratulantene. Gratulerer så mye med dagen. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
carmina Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer med dagen, Walter! Lev vel! Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulere så mye med dagen. Husk: alder er ikke et uttrykk for hvor gammel du er, det sier bare noe om hvor stor livserfaring du har. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer med dagen Walter og Astor Må vi få nyte mere fra dere begge i mange år til her på forumet Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
heira Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Hipp hurra Walther Gratulere med dagen, kos deg Mvh Heira Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
Allan E Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer så mye til begge to. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer med dagen! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
tom-ass Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulasjoner fra Storsjøen også! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
rogeri Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Grattulerer med dagen, Walther!!! Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer til både Walther og til Astor med ny båt.. Får vel gratulere meg selv også. I dag er det 2 år siden jeg sluttet å røyke. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Espen Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer så mye Walter.. Måtte du berike oss med innlegg fremover også Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer med dagen! Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Hipp hipp hurra. Gratulerer så masse med dagen. Håper du får akkurat en slik dag du ønsker deg. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Sjarkens venn Svart 29.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2008 Gratulerer med dagen Walter! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 Gratulerer så mye med dagen. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 Vi henger oss på og gratulerer Walter med dagen . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Walter_S Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 (redigert) Takker så mye for oppmerksomheten og de mange hilsener - pleier vanligsvis å forbigå slike private ting i all stillhet - og så er det jo ingen bragd å bli ett år eldre da. Lurer jaggu på hvem han (eller hun ???) Anonymiussen er....? Jeg ser at det er noen som "hermer" etter meg og har bursdag samme dag ---> ---> Gratulerer med gårsdagen, Astor! Du er ikke snau når det gjelder presang til seg selv ihvertfall... (slik er nå "undommen" da) - ...da er nok jeg langt mere beskjeden. Ønsker meg en kilos-boks med 2 komp.-sparkel og mere slipepapir i korn 80 Noen har spurt om gjennomsnittsalderen her på baaatplassen - den har da i allefall økt noe nå.... ;o) Takk igjen! (N.B.:) Er bare innom her mens jeg venter på at sparkelen i båten skal herde så jeg kan slipe litt til - og så var det så forbanna varmt nedi der med solsteken på den tunge presenningen Redigert 30.Mai.2008 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
p-kaill Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 Gratulerer med dagen Walter - kom nordover så skal vi både ordne 2-komp sparkel- og noe attåt.... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 STORT GRATTIS WALTER (i efterskott ) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.