Hanto Startet 22.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2004 Jeg holder på å montere Jabsco pumpetoalett og 34l septiktank i min Hanto 22. Toalettet står med foten i vannlinja, og halve tanken ligger under vannlinje, septikpumpe står ca 20 cm over vannlinje og det er enveisventil i pumpa. Jeg leser i Watski katalogen at det er noe som heter ventilert bøy, som brukes for å hindre hevert. Men så lenge toppen av skåla står godt over vannlinje (25-30cm) og tank ligger i ca samme høyde, så behøver jeg ikke disse dyre bøyene??? eller???? er det noen som har lignende installasjon uten bøy? Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 Monterte det samme i fjor på en marex og jeg har også toalettet over vannlinjen. Så ingen grunn til noen bøy. Har jo også kuleventil ved utløpet i bunnen og den åpner jeg jo bare under tømming. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.