Sydvesten Startet 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2008 (redigert) Ser det skal være en båtmesse i Sandfjord i helgen, er det noe flere enn meg som tenker å avlegge denne messen et besøk? Redigert 30.Mai.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gielas Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 (redigert) Må vel det, siden jeg bor i nærheten! Kommer du sjøveien? Se forøvrig denne tråden: Båt-relaterte nyheter i mediene Redigert 30.Mai.2008 av A_NationalAcrobat (see edit history) Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Thorlyn Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 Må tillegge at dette blir den største på østlandet håper de.. 200 båter både flytende og på land.. de håper på 15000 besøkende.. blir nok bra.. det er bilmesse også rett ved siden av Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Per Harald Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 Kjørte gjenom Kilgata i ettermiddag, og havna var allerede godt besatt, så jeg tror det kan bli tøft å komme til vannveien. Det blir vel en tur på kvelden i morgen etter avlagt VHF prøve i Oslo. Dette blir nok tidenes båt/bilmesse i Sandefjord været også tatt i betraktning. Messen er nok vel værd et besøk. Vel møtt. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Sydvesten Svart 30.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 Har ikke båt, så det blir nok landeveien for oss... tar 50min med bilen om ikke veiene er fylt opp av "Oslofolket" da... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gielas Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 Det blir vel en tur på kvelden i morgen etter avlagt VHF prøve i Oslo. Lykke til! Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Gielas Svart 30.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2008 ...tar 50min med bilen om ikke veiene er fylt opp av "Oslofolket" da... Er vel stort sett fredagene de skaper kaoset vel. Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.