ola_dunk Startet 31.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2008 2005 modell 155 hk. FNM diesel båtmotor Har noen kjenskap til denne motorens svakheter, typisk feil?? Er det en god motor ? Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 Jeg har en FNM 250 hk og er fornøgd med den. Eneste problem jeg har hatt er at den elektriske dieselfødepumpen tok kvelden ganske kjapt. 40 t Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Hydrox Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 FNM er gode maskiner, løp å kjøp.. Sitér dette innlegget Link to post
HallgeirO Svart 9.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2008 Jeg har en FNM 250 hk og er fornøgd med den. Eneste problem jeg har hatt er at den elektriske dieselfødepumpen tok kvelden ganske kjapt. 40 t Vurderer å kjøpe samme motor, men siden dette er en relativt sjelden motor i Norge er det vel begrenset med serviceverksteder som har diagnoseutstyr for elektronikken. Hva er din erfaring, hvordan har du ordnet dette? Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 9.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2008 Næææ, er ikke så nøye på sånt. Den er tre år nå, og jeg har kun skiftet olje og filter. Akkurat det samme som jeg gjør med bilen (har ikke tatt en eneste service, og bilen har aldri stoppet :-)) Trur det har blitt solgt eit hundretalls motorer i norge, men det er vel kun i importøren i Bergen som har diagnose utstyr. Men jeg tar meg kanskje en tur til Bergen neste sommer alikavel så vi får se. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.