Naustmannen Startet 31.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2008 Hvordan virker denne? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 31.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2008 Ser ut som en manuell greie. Bremsen er den vingemutteren på kabelaret. For å ta opp må du putte et rør e.l. inni hullene på venstre side og dra bakover Sitér dette innlegget Link to post
Naustmannen Svart 31.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2008 OK. Takk. Jeg får prøve meg utpå fjorden Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 31.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2008 (redigert) om du har et halvmeter langt rør som følger med så bruker du det både til å løsne bremsen (og stramme den igjen - det er med denne du bestemmer hastigheten på kjettingen ut) og ta ankeret manuelt ombord igjen. ikke bruk finga - store krefter i sving her Redigert 31.Mai.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Naustmannen Svart 31.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2008 Ja jeg får se om jeg finner et rør som passer. (Tror nok hele greiene også trenger å smøres opp.) Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.