Jump to content

Sanitærvæske

strawberry

Recommended Posts

Hei!

Har prøvd flere typer sanitærvæske, men liker dårlig at det lukter/stinker parfymert sanitærvæske på toalettet i båten. Nesten like ille som septik, men ikke helt! :smiley:

For noen år siden brukte jeg et luktfritt alternativ som holdt hva den lovet. Toalettet og tilhørende bad luktet ikke noe.

Har ikke de senere år funnet igjen dette stoffet. Så det er vel egentlig spørsmålet.

Kjenner noen til en ålreit sanitærvæske som kun fjerner lukt uten å gjøre toalettet om til "stinkin´place"?

Mvh. Strawberry

Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten!

Bruker en som heter noe med "Green..." og mulignes Luktfri også. Funker som bare det men les bruksanvisningen og doser deretter. En tilfeldig skvett i ny og ne kan få enhver sanitærvæske til å slutte å virke...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Jepp, det var det ja. Har brukt den i mange år men en gang for noen år siden sluttet den å virke. Viste seg bare å være dosering som ikke passet med bruksanvisningen :blush:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Green viking er den eneste sanitærvesken som fungerer.

De andre er enten bare parfyme, eller de tar knekken på alt av bakterier, også de som skal være i tanken for at de kjemiske prosessene skal fungere.

Bruk foreskreven dose så er problemet løst.

God fordøyelse !