Bonita I Startet 2.Juni.2008 Del på Facebook Startet 2.Juni.2008 Planlegger et eget "deponi" med diesel på 1000ltr tank. Trenger da en egnet pumpe, slanger og helst et tradisjonellt håndtak med lukking til dette. Noen som vet hvor en får kjøpt det nødvendige utstyr - evt. priser? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
TMe Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 http://www.kcl.no/ Se ender verktøy og smøreutstyr. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 Disse her kan nok hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 "Jula" har rimelig pumpeutstyr. Vurderer det samme jeg også. 800 > 1000 L. plasttank.. på hengeren. men plasttank med avtapping er jo enklest.... finnes noen 1000 l. tanker på palle, + noen med metallramme rundt, og avtapping i bunn. Så, kan jeg kjøpe der det er rimeligst...... Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 Skaffet meg nylig to slike, hver på 1000 liter. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
rover Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 jess..... det er sorten:-) Sitér dette innlegget Link to post
PeterV Svart 9.Februar.2010 Del på Facebook Svart 9.Februar.2010 Var kan man få tag i sådana tankar? Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 9.Februar.2010 Del på Facebook Svart 9.Februar.2010 Det er jo synd og bruke så flotte tanker til diesel, de er fine og blande sukker i og...:-) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.Februar.2010 Del på Facebook Svart 9.Februar.2010 Om noen skulle ha behov for en slik tank har jeg en stående på gårdsplassen! Går på tippen snart, så om noen i nærheten trenger den er det bare å si fra! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
alfb Svart 9.Februar.2010 Del på Facebook Svart 9.Februar.2010 Var kan man få tag i sådana tankar? Verksteder som bruker diverse oljer og kemikaler få dette som regel på disse tankene. Fikk meg nettopp et par stk til jeg også. Jeg betalte heller ingenting for dem Om dette er vanlig praksis eller om det var mine bekjentskaper som spillte inn vites ikke Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 10.Februar.2010 Del på Facebook Svart 10.Februar.2010 Alle oljebasene har disse tankene, da vi bruker de i Nordsjøen til kjemikaliehåndtering offshore. Stikk innom et firma på basene i Tananger, CCB/Ågotnes, Florø ,Krsund osv. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Februar.2010 Del på Facebook Svart 11.Februar.2010 Vi fikk inn en svær stabel med slike hos en tidligere arbeidsgiver, og solgte dem til inntekt for festkassen. Vi tok fem hundre kroner pr stykk, og de gikk unna som hakka møkk. Tror vi solgte 50-60 stykker. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.