Muggebigge Startet 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2008 Jeg er på jakt etter trekk til en glassfibersnekke fra -67. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Det ser sånn ut: Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Jeg vet at Maritim i Stavanger har dette stuet bort på lageret. Jeg var å så på trekk der, så trakk selgeren det frem som en spøk.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Muggebigge Svart 3.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 He he. Var det så morsomt da? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 hehe... passer sikkert til de rette båtene Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sjarkens venn Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 Her sett at de eldre sjarkene har slikt trekk. Det tar seg nok godt ut i en snekke også tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 5.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Ja, det er i hvert fall mye nostalgi knyttet til disse trekkene. Noen som vet om noe tilsvarende på Østlandsområdet? Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Det var som f.. , jeg var ute etter slikt skottrekk men måtte kjøpe noe annet da jeg ikke fant slikt. Stene AS i Harstad har rimelig skott trekk. Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 17.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2015 Liver opp denne tråden. Noen som har tips på hvor jeg kan få kjøpt skott-trekk av denne typen? Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 2.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2016 Forsøker enda en gang. Ser fortsatt etter originalt trekk til en gammel Polar 22. Ingen av tipsene i tråden har ført fram så langt. Noen bedre? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.