bliss X Startet 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2004 Vimpelbestillingen går tregt. Ser at det så langt har kommet inn 8 bestillinger, og da mangler det 59 stk for at det skal bli produsert et nytt opplag. Tror du det er håp ? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Har bestilt, tror det er lite håp, men ikke helt håpløst. (Trenger forsåvidt også få kjøpt båt først) Geir Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Det har jeg liten tro på.. Glad min er klar for sommeren Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Jeg har bestilt for 2 uker siden, men tallet står forsatt på 8 og det gjorde det før jeg bestilte også. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Jeg har bestilt for 2 uker siden, men tallet står forsatt på 8 og det gjorde det før jeg bestilte også.Ber om forståelse for at jeg ikke oppdaterer siden for hver eneste bestilling som kommer inn, må altså gjøre dette manuellt siden vi ikke har noe "web-shop" klar. Men siden ble oppdatert i formiddag, det er nå 11 bestillinger. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Ok, dette orker jeg ikke se på lenger.... Alle som vil skal få kjøpe vimpler, jeg skal bestille nytt opplag omgående. Blir det som sist er leveringstiden ca 3 uker. De blir identiske med første-opplaget. (Takket være alle som har kjøpt T-skjorter har vi nå nok penger på konto til å kjøpe inn vimpler) Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Alle som vil skal få kjøpe vimpler, jeg skal bestille nytt opplag omgående.En lykkelig løsning for de av dere som enda ikke har sikret seg vimpel. Men oppfordringen må jo fortsatt være at de som enda ikke har bestilt, gjør dette omgående, slik at det nye opplaget forsvinner ut, og penger kommer inn. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Kjøp to til fruen for da får hun en fin bikini-overdel kunne ikke dy meg. Men fra spøk til alvor så har jeg kjøpt en vimpel til nå Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Kjøp to til fruen for da får hun en fin bikini-overdelEller bikini-underdel - en vimpel foran og en vimpel bak... Kanskje litt feil å bruke vimpelen bak, men... Kunne ikke dy meg jeg heller... Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Kjøp to til fruen for da får hun en fin bikini-overdel kunne ikke dy meg. Men fra spøk til alvor så har jeg kjøpt en vimpel til nå Gratis T-skjorte til førstemann som sender inn bilder av fruen med baatplassen-bikini? (photoshop er juks, men hvis noen har god tid......) Sitér dette innlegget Link to post
Jonette Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Ok, dette orker jeg ikke se på lenger.... Må bare be om unnskyldning for at jeg har sittet på gjerdet i denne saken. Det så jo forferdelig mørkt ut. Nå har jeg imidlertid hoppet ned av gjerdet og bestilt vimpel. Oppfordrer samtidig alle andre gjerde-sittere om å gjøre det samme! til Ingar for sitt pågangsmot og besluttsomhet! ...og til Lasse som har promotert vimpelsaken til glede for de vimpelløse. Sitér dette innlegget /MS Link to post
index Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Flott! Da kommer det bestilling fra meg også! Kjekt å kunne vise litt igjen når sommeren kommer. Hadde tenkt å bestille fra første opplag, men det ble liksom aldri... Men denne gangen blir det vimpel! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Regent Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 Refererer mitt innlegg fra tidligere denne uka. Jeg er glad det blir vimpel på meg nå, ser det ut som. Takk til Ingar Men det er synd att ett sådanne godt produkt skal være så tungsolgt. Vet vi ikke vårt eget beste, mon tro :nono: https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1080072133 Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Guest Sparky Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 Vimpel bestilt. Men hvor heises den? mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 BB Saling skal vimpelen henge.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Guest Sparky Svart 25.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2004 takker BB Saling skal vimpelen henge.. Suzuki Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.