laban32 Startet 3.Juni.2008 Del på Facebook Startet 3.Juni.2008 Hei, Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt VHF antenne fra Metz? Trenger kun "pisken" På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Juni.2008 Del på Facebook Svart 3.Juni.2008 Mål på ei annen antenne nøyaktig hvor lang den skal være. Gå til ett sveiseverksted og få en sveisetråd. Kapp den like lang. Skru den fast. Skulle koste deg en tier. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 3.Juni.2008 Del på Facebook Svart 3.Juni.2008 Stemmer. Har også brukt sveisetråd og klippet meg ned til minimum SWR. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Spinnaker Svart 3.Juni.2008 Del på Facebook Svart 3.Juni.2008 Hei,Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt VHF antenne fra Metz? Trenger kun "pisken" På forhånd takk! Jeg ville nå byttet den ut med en annen VHF antenne, jeg ble ikke imponert over den antennen. Byttet til Glomex og fikk plutselig inn stasjoner som bare fy, og dette på tross av at Metz antennen hadde et mer enn godt nok SWR. Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.