Mouche Startet 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2008 Har en 15 fots seiljolle (2-kronan) og er på jakt etter en grei båttralle til å bruke for utsetting/opptak fra strand. Båten veier vel rundt 150kg, er 4,6 meter lang og helt flatbunnet. Noen forslag til hvor jeg kan finne dette? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Suzuki Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 Baalstadslepet har traller. Brenderup hadde traller før. Biltema har traller JULA har traller Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Mouche Svart 3.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 Baalstadslepet - muligens litt for små (?), men er akkurat den typen jeg ser etter. Brenderup - nei Biltema - nei Jula - har de ikke fått noen hjemmeside enda? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Suzuki Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 (redigert) Skal leite fram linkene. EDIT: mulig Brenderup ikke lenger har DENNE EDIT EDIT: du skrur sammen en sånn på 2 timer. Bruk galvaniserte vannrør 1" eller 1,5", ferdiggjenget fra Bauhaus. Tre i aksler, borr hull og sikre med bolter. Neppe mer enn 2t arbeid. Tror minst du sparer 3 store på det, de trallene var like dyre som en liten båthenger. Muligens derfor de er gått ut. Suzuki Redigert 3.Juni.2008 av Suzuki (see edit history) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Suzuki Svart 7.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2008 Brenderup senteret på Holmen ( Shell ) har denne utstillt. Henger senteret på Wøyenenga har har tilsvarende modell utstillt. Tror det er FOGELSTA som er merkenavnet nå, men sjekket ikke videre. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Mouche Svart 11.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Har vært innom Nesbru Trailerservice på Holmen i Asker og ja, der har de akkurat den type jolllehenger jeg er på jakt etter. Koster ca 3000. Takk for hjelpen Suzuki! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.