Astor Startet 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2008 Kan noen hjelpe meg med instruksjonsbok til Furuno-radar 1720? Kopi eller orginal eller link til noe på nettet. Aller hest på norsk eller nordisk språk. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
peppen Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 Hei, fant muligens noe her, utaskjærsk språk dessverre.. mvh peppen Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 Typebetegnelsen stemte, men den så alt for ny ut. Desverre. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Frøken Fryd Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 Forsøk Furuno Usa sine sider, se under utgåtte produkter. Sitér dette innlegget Link to post
P35 Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Heisann. Jeg har nettop byttet ut min 1720, og jeg tror det var en Norsk brukermanual til den. Jeg skal ta en titt i kveld om jeg kan finne den i båten, så fikser jeg en kopi eller en scanning om du vil. Trenger du en dele radar? Mvh Morten Sitér dette innlegget Link to post
fredivar Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Forsøk Furuno Usa sine sider, se under utgåtte produkter. Ja, den ligger der: Furuno Marine Radar 1720 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.