Windy37GM Startet 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2004 Jeg står litt fast. Jeg trenger 50 stk 2,9 x 25 mm syrefaste skruer for å feste noe listverk¨på dørken. Men jeg finner det ikke De originale listene var feste med slike skruer (og litt spiker herogder), men mange av de har delvis ødelagt hode, så jeg trenger nye. Jeg bor i Tønsberg og trenger noe fra en butikk e.l som er i nærheten. Har forsøkt hos Maskinforretningen, Maxbo og Zeiner. Noen som vet om et sted sandefjord-Tønsberg-Horten som har slike syrefaste skruer? Hilsen Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
M/S Bastard Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Har ikke Clas Ohlson dette mon tro... Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 kan hende Thor Hasle på Pindsle i Sandefjord kan ha det de har bestandig hatt noe ukurante størrelser, eller Storm-Larsen i Sandefjord sentrum de er og en gammel isenkramforretning, lykke til Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Krapyl Svart 24.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Skaane i Horten har vel slikt. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Windy37GM Svart 24.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2004 Perfekt. Fikk tips på tlf også om Skaane i Horten.. De hadde :-) Drar dit fredag.. Hilsen Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.