Enzo Startet 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2008 Er det noen som har kontaktinfo til noen som leverer raskt og med bra kvalitet i Vestfold området (ikke Thoresen da de er så himla dyre) Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Er det noen som har kontaktinfo til noen som leverer raskt og med bra kvalitet i Vestfold området (ikke Thoresen da de er så himla dyre) Antar det er rimelig hektisk nå, men Alf Hansen er svært gira på å komme seg mer inn på dette området og prioriterer derfor levering av cockpitkalesjer høyrt (sikkert på bekostning av andre). Har han målene til din båt vil du nok få dette levert fort. Er det krav fra evt kjøper? Du må montere selv, men iflg Hanse er dette rimelig greit, du må sende inn spray for montering av glidelås da eneste... Har selv bestilt fra han, men pt er den ikke lagd, jeg må ta noen nye kontrollmål siden de bare har lagd en kalesje før til Hanse 350 og derfor er det noe usikkerhet ute å går. Nå ligger båten i Stavanger hos forhandler så det tar litt tid... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Enzo Svart 4.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Bestilte hos Alf Hansen til Dufouren og det varte og det rakk 6mnd så ringte han og skulle ringe igjen og ringte aldri , jeg ringte så og fikk høre at jeg måtte vente 2-3mnd til så jeg kjøpte cocpitkalesje hos D-yachts istedet. Fin kalesje til en rimelig pris. Det er neppe noen som har mal til kalesje til den båten jeg nå snakker om så jeg skulle funnet en i vestfold for å få produsenten selv til komme og ta mål osv Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Ikke spend oss på pinebenken lenger Enzo. HVA HAR DU KJØPT? Kanskje Nam på Vallø kan hjelpe. Hun sydde sprayhood og leseil til meg til den nette pris av 6200.- for hele greia. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 4.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Jeg har solgt Dufouren har ikke bestemt meg 100% enda men avgjør etter prøveseiling i morgen kveld hvilken båt jeg kjøper , inntil da så får du bare ligge på benken og føle ryggen strekkes Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 (redigert) Enzo; noe nytt i denne saken....? Jeg gjetter på at det er en Dragonfly på vei... K Redigert 5.Juni.2008 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Enzo Svart 5.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Du tenker på denne http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde jeg vil men kona vil ikke pågrunn av at det blir for liten plass Skulle se på en båt i kveld men etter endel undersøkelser så fant jeg ut at den hadde vært ute for et uhell som gjør at jeg mistet interessen , han som hadde reparert sa faktisk at kjølen var maltraktert før reparasjon og da fikk jeg en liten uggen smak i munnen og bestemte meg for å droppe den. Hvilken båt det er tror jeg ikke at jeg skal nevne , den er heller ikke lenger til salgs. Har noen i Stavanger som skal se på en annen båt for meg i morgen/Lørdag og jeg har en god følelse som sier at det blir min neste båt. Den er Svensk produsert og 34fot Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Tipper på HR34 Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Enzo Svart 5.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Den var vanskelig å tippe på Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Det var vel heller ikke såvanskelig å finne ut at det er båten til Jack som er til salgs? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Enzo Svart 5.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Jack virker å være en hyggelig kar Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Uansett Enzo HR 34 er en flott båt. Hyggelige egenskaper. Blir spennende. Men du hadde også en flott båt. 2-siffret Dufour er veldig bra båter. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Bamse 815 Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Prøv hos P.O.Meier, Melsomvik. Veldig fornøyd med han, både kvalitet og pris. Bamse Sitér dette innlegget Bamse 815 Link to post
Astor Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Prøv hos P.O.Meier, Melsomvik.Veldig fornøyd med han, både kvalitet og pris. Bamse Fagmann som holder fornuftige priser. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
hos Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Tipper på HR34 Det ville jeg også tippet på! Jeg synes HR 34 er en fantastisk flott båt, og 98-modellen til 1.2 (stemmer det? - tar det etter hukommelsen) ser pen og ordentlig ut. Ut fra bildene ser det imidlertid ut til at skroget/gelcoaten har blitt litt gulaktig. Enten lyver bildene, eller så må du vel ta en runde med Gelcoat Cleaner? Har du diskutert pris ennå? 1.2 for en 98-modell som har ligget ute en stund er kanskje litt i overkant i dagens marked? Lykke til med valget Ole P. Pollen skal for øvrig selge en 2002-modell. Ut fra bildene ser jeg at den har en annen løsning på trinn/badeplattform akter (likner på den som er på HR 43). Jeg har aldri sett HR 34 med den løsningen før, og jeg vet ikke om jeg liker den. Ble visse årganger levert slik, eller er det en "engangssak"? Sitér dette innlegget Hilsen hos Link to post
Enzo Svart 6.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 (redigert) Den er sikkert fin den 98modellen men det er ikke den vi ser på som førstevalget , det er nemlig en til av den båttypen til salgs i Stavanger. Pollen har en 2002 modell ja men den vil vi ikke ha , det er rullemast og rattstyring på den og det er 2 ting vi ikke vil ha på den båten. Når det gjelder farge på gelcoat så var det en fargeendring på gelcoat etter 98 , ihvertfall på overbygg Sjekk 2001 forbedringen her Redigert 6.Juni.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.