alma Startet 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2008 (redigert) Har ikke fått sjøsatt enda. driver med noen små utbedringer. Skal montere varmtvansbereder. Fikk tak i et utarangert/lekk eksemplar. Tok denne ut av "inpakningen" eller kassa rundt og fant ut at det var en sprekk i sveisen. Har fått sveist denne og skal nå til å lage ny kasse rundt som jeg skal isolere. Er det noen som har forslag til hva jeg bør bruke som isolasjon. Det må jo tåle litt varme. Kan jeg bruke glava/rockwool, eller byggskum?????????? Redigert 4.Juni.2008 av alma (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Glava er ypperlig til dette, bedre enn byggskum. Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 5.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 takker! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Rockwool toler høgare temperatur enn Glava, er meir trykkfast og "kollapsar" ikkje i same grad når den blir våt. Ulempa er at den er vansklegare å bøya, men det bør ikkje vera eit problem her. Husk å trykktest tanken før du monterer, så veit du om den er tett eller ikkje. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.