Blue_Dragon Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Det er kanskje ny Elias de tester. Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Ja det er helt rett. Men den uheldige båtføreren kan ha misforstått betydningen av jernstaken. Staken markerer grunne og må ikke forveksles med noe annet Ingen går da mellom jernstengene på Nedgårdsgrunnen! (Søndre Sandø i bakgrunnen). Men, åpenbart prøver noen likevel. De har ikke hørt om båtføreren som plutselig hadde jernstanga nesten inne i styrehuset på båten sin en natt. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
hanssae Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Hva foregår her ? ? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 (redigert) Hva foregår her ? ?quote] Lat matros som ikke gidder å ta av kapellet før start av MOB båt Redigert 5.Juni.2008 av bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Jeg tror han fotograferer Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Fargeblind inspektør fra fiskerioppsynet som har kamfulert seg. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 ROV Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
avsluttet Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 det er noe i forgrunn av seilbåten? hva er den skjeve stanga til? Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Det er en fiskebåt som har fått en fulltreffer med sin harpun , fin størrelse på den valen der, seilbåten er bare en nyskjerig tilskuer. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Hva skjer her ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
hifo Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 en bever kommer svømmende. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
ares Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 seilbåt og skjærgårdsjeep Kan det være bunkring i rom sjø ? Sitér dette innlegget Ares Link to post
Jawik Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 en bever kommer svømmende. Ikke i sjøvann. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Seilaren Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Sel/Kobbe? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Jawik Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
horg Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Oter el. mink Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Fiskeoppsynet utkledd som oter ? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 (redigert) Morsom fyr som holdt meg med selskap i dag. Han var rundt meg i flere timer. Ja det var en Oter og et måkepar hadde lagt eggene sine 6 meter fra der jeg sto og tok bildet. Redigert 5.Juni.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
sjøleik Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 @ jawik Ikke i sjøvann. dette trodde jeg også, bevere lever i ferskvannet. Til jeg for noen uker siden traff denne her på Kavringen (Nesodden/Oslofjord) Sitér dette innlegget Sjøleik 70 år - blogg <script type="text/javascript" src="http://download.skype.com/share/skypebuttons/js/skypeCheck.js"></script>http://mystatus.skype.com/smallclassic/Sjøleik Link to post
Jawik Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Var ikke brakkvann denne karen oppholdt seg i da ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 (redigert) Det er ved Nutec i Bergen dette? Gjetter heller på at det er ved gamle Monopol fabrikken i Florvag. Her ligger det et par "prosjekter" på havets bunn og det er mye mulig at bavariaen er borte og titter på dem. Men de er ikke på vrak kikking da. det er noe i forgrunn av seilbåten? hva er den skjeve stanga til? Som Bergen skriver ligger det ett forferdelig vrak her inne i Florvågen, stangen du ser er en mast. Den flotte seilbåten tauer motorbåten. Motorbåten har tiltet opp motoren. Dette er helt riktig, motorbåten taues til kai igjen av ukjent årsak, kansje ikke det vanligeste synet av slike båter. Morsom targabøyle på denne Redigert 6.Juni.2008 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 6.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 Morsom targabøyle på denne Targabøyle?. Båten ligner på prototypen av de nye handlevognene for barna i den nye Maritim butikken i Stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 6.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 Lat matros som ikke gidder å ta av kapellet før start av MOB båt men det er en MOB båt Jeg tror han fotograferer , det er meg som fotograferer Fargeblind inspektør fra fiskerioppsynet som har kamfulert seg. Vi var ute på haltenbanken igår og trente på mørkekjøring Vi hiver ut en bøye og trykker på MOB knappen på GPS'en , går full fart i 10 minutt , på med hetta og starter søk. Dette er en fin måte å trene på , da MOB manskapene bare rekruteres etter stilling ombord på plattformen , ikke etter interesser og erfaring fra sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 6.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 Dette er helt riktig, motorbåten taues til kai igjen av ukjent årsak,... Årsak: Evinrude E-Tec...? Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Mariell Svart 6.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 på med hetta og starter søk.Dette er en fin måte å trene på , da MOB manskapene bare rekruteres etter stilling ombord på plattformen , ikke etter interesser og erfaring fra sjøen. Det kaller jeg aa holde godt utkikk det. Uttrykket "Nintendo navigasjon" har faatt en ny dimensjon? Bare kodder, regner med at dere var 3 personer ombord. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.