Whistler Svart 6.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 Det kaller jeg aa holde godt utkikk det. ... Samme prinsipp som brukes for å trene instrumentflyging og ved røykdykkertrening. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
hanssae Svart 6.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 Det kaller jeg aa holde godt utkikk det. Uttrykket "Nintendo navigasjon" har faatt en ny dimensjon? Bare kodder, regner med at dere var 3 personer ombord. Ja , en som driter seg ut , og to som står og ler Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 6.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 Ja ,en som driter seg ut , og to som står og ler Synes det er litt feminin bekledning på "guttene" Trodde det var drag-show e.l. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
fiskebat Svart 6.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2008 Hva foregår her ? ? Krysning av grønn gummimark og struts på båt tur ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.