Dalton Startet 6.Juni.2008 Del på Facebook Startet 6.Juni.2008 (redigert) Heisann! Jeg har vært litt fraværende en stund, men er tilbake. Matilda er akkurat sjøsatt, og flyter som en kork . Godt med tett trebåt. Men, til saken: Jeg har fått tilbud om en 23 fot Neptun snekke, som har vært under vann. Båten er hel, men motoren har det ikke vært gjort noe med siden den var under. Dette skjedde for ca. 1 år siden, men det var heldigvis i ferskvann. Motoren er en Marna 10hk bensin. Båten selges for 18.000,- så egentlig er vel dette et "løp og kjøp" object, eller..? Hvis noen har noen synspunkter/erfaringer på Neptun-snekka, så er jeg lutter øre. (og jeg beklager så mye at jeg tenker å konvertere til plast) Redigert: Motoren er en Marna RG12. Redigert 6.Juni.2008 av Dalton (see edit history) Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Bergen Svart 6.Juni.2008 Del på Facebook Svart 6.Juni.2008 Jeg kjenner hverken til motor eller båt, men det første som slo meg var at 18000 for en båt som har vært sunket og ikke gjort noe med etter hevingen ikke er noe røverkjøp. Det finnes mange prosjekt til denne prisen Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 6.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2008 Kanskje det, men ikke i mitt nabolag. Båten hadde heller ikke vært helt under, men kantret på grunt vann. Skal se på båten i dag, men kommer nok til å handle. Ålreit med et nytt prosjekt. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
index Svart 6.Juni.2008 Del på Facebook Svart 6.Juni.2008 Hvis motoren fortsatt går rundt så burde dette være overkommelig, hvis ikke blir det lett til at du må til med ny motor... Ellers har jeg stor forståelse for at du ønsker å skifte fra tre til plast, det gjør vel de fleste med tiden. Om ikke annet, så gjør det at man kan bruke mer tid på sjøen og mindre til vedlikehold.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Dalton Svart 6.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2008 (redigert) Nå har jeg vært å sett på båten, og jeg kommer nok til å prute litt, ja. Motoren sitter, og interiøret er mer eller ferdig. Mye jobb, men overkommelig hvis prisen blir riktig. Har tenkt å by 10 lapper for båten. Slår han til, så blir det kjøp. Skroget er bra, og jeg har en FM-motor liggende så maskinen blir ikke noe problem uansett. Redigert: En oppdatering... Fyren ville ikke gå ned noe særlig på prisen, så det prosjektet er over før det fikk begynt. Ut på leting igjen... Redigert 6.Juni.2008 av Dalton (see edit history) Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.