lassal Svart 11.August.2008 Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 Er det mulig å kjøpe bladet med test av Meridian 441? Blir ingen test av flere Meridianer da? 341 og 391? Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 12.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 Er det mulig å kjøpe bladet med test av Meridian 441? Blir ingen test av flere Meridianer da? 341 og 391? Hallo. Vi har desverre ikke noe test om noen Meridianer enda.. Men 441 er en nyhet i sommernummeret. Mvh Til Sjøs Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
lassal Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 Åja, du får rope ut om det blir en test av en Meridian i bladet, da skal jeg ha et eller kanskje flere eks.. Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 13.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Den er grei Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
tilsjos.no Svart 15.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Hallo, alle sammen! Vi har fått nye e-post addresser. Herman: herman@tilsjos.no Sondre: sondre@tilsjos.no Eller hvis du vil ha bladet eller abonnement så send en e-post til abonnement@tilsjos.no Hvis du vil annosere i bladet, eller info om det send en e-post til annonse@tilsjos.no Har du noe som du vil dele med andre, har en tøff båt, noe du syns er dumt eller hva det skal være. Det har en grense, at det skal være innen det maritime. Så sender du en e-post til tips@tilsjos.no Mvh Til Sjøs Sondre og Herman Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Ribtjenester Svart 22.August.2008 Link til dette innlegget Svart 22.August.2008 Fikk bledet i posten i dag kult blad gutta.. stå på håper dere får solgt masse blader Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
tilsjos.no Svart 23.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2008 Fikk bledet i posten i dag kult blad gutta..stå på håper dere får solgt masse blader Bra du fikk bladet. Jeg sender deg kontonummer som du skal betale til. Det er bare å sende en mail for bestilling. Send det til abonnement@tilsjos.no Mvh Til Sjøs Sondre Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Ribtjenester Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 Forslag til noe dere kan skrive om er jo disel kontra bensin, der er det utrolig mange som mener noe veit jeg:-) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
VannTro Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 Åja, du får rope ut om det blir en test av en Meridian i bladet, da skal jeg ha et eller kanskje flere eks.. Jeg synes absolutt dere burde sende en IM til Saltkjelen gutter, kanskje det DA blir en test av Meridian 341 i bladet Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
tilsjos.no Svart 7.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Jeg synes absolutt dere burde sende en IM til Saltkjelen gutter, kanskje det DA blir en test av Meridian 341 i bladet JA, det kan vi Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
tilsjos.no Svart 20.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Hei. Alle som hadde bestilt bladet, er dere fornøyde? Hvis dere syns det manglet noe der, noe du syns vi burde ha med så send meg en IM eller besøk hjemmesiden vår, www.tilsjos.no og gå inn på kontakt oss. Håper dere vil si ifra om ting slik at vi forbedrer bladet, og leserne blir fornøyde. Takk Mvh Til Sjøs Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.