Sjarkens venn Startet 6.Juni.2008 Del på Facebook Startet 6.Juni.2008 Noen som har erfaringer med juksamaskiner; hvilke merker er bra? Har noen erfaringer med DNG C6000i, og er dette merket bra? Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 6.Juni.2008 Del på Facebook Svart 6.Juni.2008 Ja DNG er bra,har selv en gammel sortlandmaskin som humper og går og fisk får jeg på den. Kjøpte den brukt hos Ballstad Radioservice som hadde skiftet alt i den ,betalte kr. 6000.-. Dersom jeg skull ha kjøpt maskin i dag hadde jeg kjøpt Belltronic BJ5000, svenske maskiner som er små og er kjempebra. Det er Bodø Brann og flåteservice som er importøren her i landet. Er du ferdig med vårpussen??? Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 7.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2008 (redigert) Hei hå p-kaill. Ja nå er vårpussen ferdig og båten er sjøsatt. Men vi har en liten feil på gearet. Tror jeg skal kjøpe den DNG maskinen vi har på hånda. Redigert 7.Juni.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 7.Juni.2008 Del på Facebook Svart 7.Juni.2008 Tror du helt sikker blir fornøyd med DNG har ikke hørt noe negativt om dem. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 8.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2008 Kan hende at vi henter den idag. Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 9.Juni.2008 Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 (redigert) Har 2 Dng C 6000 . Er nesten umulig å få tak i brukt, da dette er den maskinen som tåler makrellfisket best. Spesielt atraktivt er maskinene etter 98 da de kom med et nytt telleverk. Det eneste som er synd er at DNG- Norge i Svolvær ikke lenger er importør. Mustad kjøpte seg inn på island og Dyrkorngruppen er nå importør. Skal du ikke ha maskinen får du sende en im. Redigert 9.Juni.2008 av Høvdingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 9.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2008 Såpass ja. Sorry, men vi skal ha den maskinen. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 10.Juni.2008 Del på Facebook Svart 10.Juni.2008 HUsk no berre på å ha kabel med mye kvadrat til juksamaskinen, jeg har lagt sjøvannsbestandig gummikabel og har egen kurs med automatsikring. Juksamasinene bruker mye strøm. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 10.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2008 Joda det har eg tænkt litt på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.