oddgeir Svart 16.August.2006 Link til dette innlegget Svart 16.August.2006 Vi blir faktisk lovbrytere uten selv å ville det, fordi vi innerst inne vet at det kun er en mikroskopisk sjanse for å bli tatt. Denne kunne ikke stå uimotsagt. Det er ingen som blir lovbrytere mot sin vilje. Det måtte eventuelt skyldes at man var ukjent med loven, men kjenner man loven, men bryter den. Ja da er man en lovbryter etter eget valg. :nono: Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Jaliza Svart 16.August.2006 Link til dette innlegget Svart 16.August.2006 Selvsagt er jeg enig med deg i den biten du siterer meg på. Der er vanskelig å ikke være det. Ser du menings-ytringen i sammenheng så skjønner du sikkert hva jeg mener J Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.September.2006 Link til dette innlegget Svart 29.September.2006 Advokaten unnskylder det hele med at grensen bare var overskredet med bare 0,18. Saken var at vedkommende hadde nærmere 1,0 i promille enn 0,8 . Christian Thommessen vedtar promillebotIfølge en pressemelding vedtar Thommessen boten blant annet fordi han er bosatt i New York, skriver VG Nett. Kostnader og tidsforbruk ville blitt uforholdsmessig høye, sakens omfang tatt i betraktning, heter det i pressemeldingen. Sitér dette innlegget Link to post
Langs land Svart 29.September.2006 Link til dette innlegget Svart 29.September.2006 (redigert) Sitter og blar i et dansk båtblad, der leser jeg følgende (oversatt til norsk!!): I Tyskland er promillegrensen på sjøen 0.0. Dette gjelder både for skipper og mannskap. Ja, ja tenker jeg og leser videre: Dette gjelder også når båten ligger til ankers. Altså både for skipper og mannskap. Årsaken er at båten skal kunne flyttes i tilfelle dårlig vær eller av andre årsaker. Noe å tenke på når vi klager på vår grense, eller? Redigert 29.September.2006 av Seabiscuit (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 29.September.2006 Link til dette innlegget Svart 29.September.2006 Etter å ha sett hvordan en del Tyskere oppfører seg langs kysten vår, er min kommentar at en god del tyskerne ikke trenger promille for å oppføre seg idiotisk Ellers er jeg av den oppfatning av at båtkjøring og promille ikke hører sammmen. Ankerdram blir en helt annen Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
my lady Svart 5.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2006 vent å drikk til du skal legge til for kvelden ,da slipper du å tenke på det. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 5.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2006 Etter å ha sett hvordan en del Tyskere oppfører seg langs kysten vår, er min kommentar at en god del tyskerne ikke trenger promille for å oppføre seg idiotisk Etter det jeg har observert gjelder vel dette et folkeslag som heter nordmenn også.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.