Lumbago Startet 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2008 Heisann, som den relativt ferske seileren jeg er klarte jeg kunststykket å knekke spinnakerbom'en min går! Det blåste ganske friskt og da nytter det ikke å ha nedhalet festet i midten av bom'en istedenfor i hjørnet hehe Det betyr at jeg må finne meg en ny en men hvor får man tak i denslags?? Har planer om å være med på Færdern på fredag og det ser ut til at det kan være greit å ha til da - Henning Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Ring til Seasea på Rud i Bærum og hør med dem, telefon; 67175252 Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Lumbago Svart 11.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Suverent, ringte dem akkurat og de hadde en stående. Takk for hjelpen :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.