Lars H. Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Kanskje litt uklart spørsmål? Hva er det du spør om som skulle være RiksTV? Hva RiksTV er finner du selv ved å gå inn på http://rikstv.no og klikke på "Om RiksTV" oppe til høyre. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
whatever Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 spørsmålet var tidliger: gratis nrk1, nrk2.nrk3 - er dette på rikstv pakken -eller gjelder det canal digital, get osv... også. Selvfølgelig kan jeg kikke selv - skal passe meg for å spørre hehe Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Det er Riks-TV ja! Du vil nok slite med å få til kabel-TV eller parabol i båten.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
KaRsK Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 ja den pisken blir brukt til riks tv i lastebiler.. skal teste en av typene de bruker i helga tror jeg.. kommer tilbake med navn osv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.