Jump to content

litt vansklig valg og ta trenger hjelp,, Bytte båt

Leifer`n

Recommended Posts

Jeg har som dere har skjønt en Dacapo 9000HT.. den er det en som gjerne vil ha for 550 tusen,,, men hva kan jeg få igjen som er større og med samme utstyret,, helst fly ...

trenger hjelp kjapt da jeg ikke vet om jeg skal selge båten da denne er 98 % i bra stand,,, eller der om kring,,

Det er jo en veldig bra pris for den da om jeg får 550 tusen,, men jeg selger den ikke for mindre, da jeg vet hva jeg har.. men ikke hva jeg får.

kom gjerne med noen linker til gode båter...

helst i GÅR skulle jeg hatt svar på dette :cryin:

sånn ser båten ut nå

dacapo_9000ht_i_havna.jpg

Redigert av DACAPO-9000-HT (see edit history)

Mitt råd er å ikke la seg stresse. Hvis du har en båt du er 98% fornøyd med så ville jeg garantert ikke byttet... Det blir jo dumt å selge nå rett før ferien om du ikke vet hva du skal kjøpe og må ha båt igjen raskt. En annen sak er om 550 er bra for din båt og du kan vente til høsten, da vil det nok bli meget trangt i døren for salg av bruktbåt og dermed er det muligheter for meget gode kjøp vil jeg tro...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Synes jeg drar kjensel på 20 cm. med baug i venstre side på bildet.. :wink:

Du får mange flotte seilbåter i prisklassen 550 000,- :lol:

Jeg ville sett etter en gammel Prinsess jeg...de med de flotte linjene, og ikke de bøyde/kromme som lages i dag.

Eller om du legger på 100 så kan du hente denne ..... bare sånn for å ta den litt ut. :lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...