880 Startet 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2008 Noen som vet om leverandører som leverer diesel sjøveien i Bergensområdet, er snakk om 7-9000 liter. Pris Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Speedy Svart 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 (redigert) Hei. Jeg vet at både Oljeservice og Esso Energi kan levere på tankbil men deres priser er de samme som pumpeprisen på marinaer. Dvs at prisen nå ligger over 10 kroner literen. Om de leverer sjøveien er vel usikkert men de har biler som kan komme til avtalt havn for bunkring. Redigert 11.Juni.2008 av Speedy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 11.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Må komme sjøveien.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Speedy Svart 11.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2008 Har vært borti en kar som farter litt rundt i en bunkersbåt. Han pleier å ha med seg 60 - 70` liter og fyller stort sett opp fiskebåter ute på sjøen. Husker bare ikke hva han heter og han har pleid å ha gunstige priser. Er det noe som haster for deg ellers så kan jeg håpe han kommer innom igjen på jobben min... Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Hei Bergen Bunker (kanskje med ein s på slutten). Dei leverer til Hurtigruta kvar dag. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Trur òg det er eit firma som heiter Sotraoil, som leverer diesel sjøvegen. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.