submiss Startet 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2008 (redigert) Vi har sammenleggbare sykler som vi skal ha med i båten, men mangler noe å oppbevare dem i. Noen som har tips til hvor man kan få fatt i oppbevaringsposer til en overkommelig pris? Redigert 13.Juni.2008 av submiss (see edit history) Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Alfa 1 Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 Prøv Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 290 kr/stk på Seatronic Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 kjöpte mine på Biltema...men vet ikke om dom seljer dom fortfarande.... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 Noen som har tips om bra sammenleggbare sykler? Vihar plass til et par stk av disse ombord og lurer på om vi skal få noen ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 ligger ett par på Blocket just nu Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sigurd Svart 19.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 Mine fra Maritim er like hele etter 4 år med mye bruk. Pass på at du bestiller rett størrelse. Tror det varierer litt med skkeltype Sitér dette innlegget Link to post
submiss Svart 19.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2008 kjöpte mine på Biltema...men vet ikke om dom seljer dom fortfarande.... Biltema var faktisk utsolgt både i Stavanger og Haugesund, og siden hovedlageret i Sverige også var utsolgt, ville de ikke få dem inn igjen før i september Maritim har vi jo her i byen, så da får jeg prøve å ta turen innom dem og håpe på napp der. Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Tommy_H. Svart 20.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 Vi har sammenleggbare sykler som vi skal ha med i båten, men mangler noe å oppbevare dem i. Noen som har tips til hvor man kan få fatt i oppbevaringsposer til en overkommelig pris? Jeg kjøpte 3 bager hos Watski (Gillow og Telle i Bergen) Kraftige solide bager, tror jeg betalte ca 300 kroner pr. stykk. Ifølge Biltema så selger de ikke bager til syklene lengre. Noen som har tips om bra sammenleggbare sykler? Vi har plass til et par stk av disse ombord og lurer på om vi skal få noen ombord. Kjøpte 3 på Biltema for 2 år siden. God kvalitet med 6 gir, skjermer, bagasjebrett, lys foran og bak samt 20" hjul. Betalte 1490 kroner pr. stk, tror de er steget med en hundrelapp nå. Stikkøyen i balticen er nå sykelgarasje. Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.