catano Startet 13.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2008 (redigert) Hei. noen som har testet om ice virker langs Gjeren fra Stavanger mot Farsund hvor en gjerne holder 2 til 3 nm fra land ? mvh Catano Redigert 13.Juni.2008 av catano (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
roaldbj Svart 13.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 Kan du være snill og sende spørsmålet i denne tråden: https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=512678 Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 13.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 Hei Sikkert en fin tråd den, men for at spørsmålet ikke skulle forsvinne i alle andre spørsmålene startet jeg det som ny tråd. mvh vatano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Lars H. Svart 13.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 Ser ikke noen grunn til at det ikke skulle være bra forhold der iht. dekkningskartet. Lars H. (pt Kommersøya) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
roaldbj Svart 13.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 Jeg forstår noe av kommentaren din catano. Ved å gå inn på gamle tråder og aktivisere disse får du nye medlemer til å lese hva som er skrevet tidligere. Selvfølgelig har du alltid rett til å starte en ny tråd. Det kan ta noe tid før respondentene i ny tråde ivaretar kunnskap fra tidligere tråder. Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 13.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 Noe enklere hadde det kanskje vært om trådtittel hadde fortalt hva det egentlig handlet om, ikke bare en tilnærmet kopi av navnet på tidligere generelle tråder om emnet. Og ja - du har dekning på nevnte strekning. Jeg fulgte ikke med kontinuerlig, men de gangene jeg tittet på modemet på det strekket, så lyste det alltid grønt. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 13.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 (redigert) Hei. Så enkeldt kan det gjøres så takk til Akult, man trenger gjerne bare enkle svar i stedet for en masse tekst om skrift, tekst og plasring. Enkle spørsmål trenger gjerne bare et svar...... Mvh Catano Redigert 13.Juni.2008 av catano (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.