Jump to content

Frakt av båt fra Stryn til Flekkefjord 20.06.08...

Fiiiiskaren

Recommended Posts

Ta kontakt med Grimstad Garasjene (dvs Holvik transport) i Grimstad, evt Igland garasjene (også i Grimstad).

De reiser over hele landet med garasjer, og fyller opp med andre varer på returen til Grimstad.

Det kan være at de tar Vestlandet hjem igjen, og da passer det bra med Flekkefjord - evt at du må ta båten hjem vannveien fra Grimstad (som ikke er så langt).

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Regner med du har kjøpt båt med NA boats. Disse har jo flere lastebiler som dei henter båtene med (i Gøteborg?). Ser ikke bort fra dei kan ta meg seg båten nedover.

Elles holder Olav thende transport til i Stryn. Dei har kranbil som ofte er austover. Hør med disse om dei kan ta båten som returfrakt...

Hei hei alle sammen!!

Takker for mange gode tips!

Etter forsinkelser på levering av motor, er ikke båten ferdig før tirsdag :nonod:

Da har selger (NA Boats) tilbudt seg å kjøre den ned til Bergen.

Derfra og hjem kjører jeg selv. Håper bare på godt vær slik at jeg ikke får mer forsinkelser.

Skal på jobb i nordsjøen på fredag... :headbang:

Det kommer til å bli 2 laaange uker.. Men når jeg kommer hjem igjen, så bli det båtturer UANSETT VÆR!!

Hilser til mine "kollegaer" på Hidra, som dessverre ikke kommer seg opp den vakre grisefjorden i Flekkefjord!!

:cheers::crazy:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...