Jump to content

Edit History

Bonus

Bonus

Sjøbliss skrev 1 time siden:

Hvor har fått disse laget? De er skitstilige!

Hehe, dette ble bestilt originalt fra Windy da vi bestilte vår forrige båt. Laget i samme materiale (syrefast, polert stål) av leverandøren som leverte alt syrefast til Windy.

Da vi byttet båt, skar jeg av I’en foran V’en og monterte. Har selvfølgelig tatt vare på I’en, den kan jo også monteres ETTER V’en ?

Det finnes nok mange verksteder som kan skjære og polere syrefast stål etter mottatt tegning.

Bonus

Bonus

Sjøbliss skrev 1 time siden:

Hehe, dette ble bestilt originalt fra Windy da vi bestilte vår forrige båt. Laget i samme materiale (syrefast, polert stål) av leverandøren som leverte alt syrefast til Windy.

Da vi byttet båt, skar jeg av I’en foran V’en og monterte. Har selvfølgelig tatt vare på I’en, den kan jo også monteres ETTER V’en ?

Dette er levert av Weberg utenfor Fredrikstad. Tror ikke de finnes lenger, men han som laget det har nå et eget firma og lager alt i syrefast. Det finnes nok mange verksteder som kan skjære og polere syrefast stål etter mottatt tegning.

Bonus

Bonus

Sjøbliss skrev 51 minutter siden:

Dette er levert av Weberg utenfor Fredrikstad. Tror ikke de finnes lenger, men han som laget det har nå et eget firma og lager alt i syrefast. Skal se om jeg finner navnet ...

Men, det finnes nok mange verksteder som kan skjære og polere syrefast stål etter mottatt tegning.

• Create New...