Bidevind Startet 14.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2008 Hei ! Noen som har linker til sider for planlegging av seiltur sydover fra Gøteborg og over Danmark. Kart som egner seg for planlegging ? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 14.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2008 Jeg kender ingen brugbare søkort på nettet over Danmark eller Sydsverige. Jeg ville bruge Google Earth. Andy Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2008 Hei !Noen som har linker til sider for planlegging av seiltur sydover fra Gøteborg og over Danmark. Kart som egner seg for planlegging ? ---------------------------------------------------------------------------- Last ned TIKINAVIGATOR og gi meg E-post adressen din så skal jeg sende deg noen oversiktskart, http://www.tikinavigator.no/no/index.htm Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.