Jump to content

Endelig ny båt på vei.

straycats

Recommended Posts

:sad: Ja da var kjøpet i boks, og båten ble en Nidelv 24 fra 1988.

Båten er en perle,ser ut som den aldrig har vært brukt. Denne båten ble levert med alt tilgjengelig utstyr i 1988, og motoren er en Md2003 Turbo på 48hk(orginalt levert).

Så nå går jeg å gleder meg til påske, det beste var at han egentlig ikke skulle selge den så båten er klar til å legges på sjøen. Nå blir det vimpel i masten.... :sailing::smash:

Straycats

Du kan si det sånn, begynner å krible litt nå. Transport er bestilt og jeg får båten ikveld på vannet. Fare for at det blir en tur med den imorgen.Jeg skal ta bilder av den og legge inn i erfaringsbasen etterhvert.

Straycats :sailing:

Gratulerer med, for deg, ny båt! Du får en gjennomprøvd praktisk turbåt. Du kommer nok til å få mange fine turer på sjøen i den. Det blir spennende å se bildene av båten,- høres jo unektelig ut som et flott eksemplar.

Igjen,- GRATULERER!!!     :flag:

Gratulerer med flott "ny" båt. Noen gode venner av oss kjøpte maken båt i 1996 og var kjempefornøyd - hadde mange fine lange turer med den (også vi var med), inntill den dessverre ble most en vinter da taket i opplagshallen kollapset.

Lykke til med en fin båtsesong  :flag:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...