straycats Startet 26.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2004 Ja da var kjøpet i boks, og båten ble en Nidelv 24 fra 1988. Båten er en perle,ser ut som den aldrig har vært brukt. Denne båten ble levert med alt tilgjengelig utstyr i 1988, og motoren er en Md2003 Turbo på 48hk(orginalt levert). Så nå går jeg å gleder meg til påske, det beste var at han egentlig ikke skulle selge den så båten er klar til å legges på sjøen. Nå blir det vimpel i masten.... Straycats Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2004 Grattis. Tipper det er en deilig følelse! Sitér dette innlegget Link to post
straycats Svart 26.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2004 Du kan si det sånn, begynner å krible litt nå. Transport er bestilt og jeg får båten ikveld på vannet. Fare for at det blir en tur med den imorgen.Jeg skal ta bilder av den og legge inn i erfaringsbasen etterhvert. Straycats Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 26.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2004 Gratulerer med, for deg, ny båt! Du får en gjennomprøvd praktisk turbåt. Du kommer nok til å få mange fine turer på sjøen i den. Det blir spennende å se bildene av båten,- høres jo unektelig ut som et flott eksemplar. Igjen,- GRATULERER!!! Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 26.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2004 Gratulerer med flott "ny" båt. Noen gode venner av oss kjøpte maken båt i 1996 og var kjempefornøyd - hadde mange fine lange turer med den (også vi var med), inntill den dessverre ble most en vinter da taket i opplagshallen kollapset. Lykke til med en fin båtsesong Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Tormod Svart 26.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2004 Gratulerer Straycats!!! Nidelv er meget bra båter, det er et trygt kjøp!! Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 26.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2004 Slutter meg til rekken av gratulanter. Det er mange som gleder seg til årets sesong og den blir ekstra moro med "ny" båt. Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 26.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2004 Slutter meg til rekken av gratulanter. Det er mange som gleder seg til årets sesong og den blir ekstra moro med "ny" båt. Henger meg med på den jeg også.........GRATTIS! Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
TwinCab Svart 27.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2004 Gratulerer med ny båt. Jeg synes det er en fin båt . Hadde en tilsvarende båt før jeg gikk over til Joda 8100 TC men avkommet snakker enda om hvor mye moro vi hadde med Nidelven mange år etter at vi solgte den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.