BårdK Startet 14.Juni.2008 Del på Facebook Startet 14.Juni.2008 Jeg har søkt, men fant ikke igjen de trådene som omhandlet mitt spørsmål. Maritim hadde ikke. Hvor kjøper dere? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 14.Juni.2008 Del på Facebook Svart 14.Juni.2008 Du har to muligheter. Den ene er å kjøpe fra autorisert Yanmar-forhandler. Jeg vet ikke hvor du bor, men rundt Oslofjorden er det flere. Dersom du ønsker å redusere prisen med ca 1/10 kan du kjøpe fra USA. Jeg har kjøpt for ca 5 års forbruk og sparer mye på det. Sitér dette innlegget Link to post
håpløs Svart 14.Juni.2008 Del på Facebook Svart 14.Juni.2008 Du har to muligheter. Den ene er å kjøpe fra autorisert Yanmar-forhandler. Jeg vet ikke hvor du bor, men rundt Oslofjorden er det flere. Dersom du ønsker å redusere prisen med ca 1/10 kan du kjøpe fra USA. Jeg har kjøpt for ca 5 års forbruk og sparer mye på det. Har du noe nettside og henvende til? Holder på med instalasjon nå, og trenger noe sink... Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
roaldbj Svart 15.Juni.2008 Del på Facebook Svart 15.Juni.2008 På denne lenken er prisene ganske brukbare: http://www.shipstore.com/search?search=zinc+pencil+anodes Kan være greit å ha ett sett med bolten og deretter bare bruke sinkpenner som du skrue inn i bolten. Jeg tror jeg betalte litt i overkant av 1 $ stykket. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 15.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2008 Takk roalbj, men jeg finner ikke riktig delernr. ihht. driftshånboka. Vet du om det er standardiserte mål på disse slik at jeg kan bestille med utgangspunkt i tommer (ser at jeg skal ha 1 stk. 1/2" x 1" og 2 stk. 1/2" x 2")? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.