elfranse Startet 14.Juni.2008 Del på Facebook Startet 14.Juni.2008 Jeg har tenkt å frakte en Skibsplast 655 fra Oslo til Bodø, er det noen som vet noe om frakt fra Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 15.Juni.2008 Del på Facebook Svart 15.Juni.2008 Det rimeligste blir vel bil med henger??? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
skeptisk Svart 15.Juni.2008 Del på Facebook Svart 15.Juni.2008 (redigert) De går en frakte båt i fast rute mellom oslo, og mo i rana mener jeg. jeg fikk opp en 39 fots båt med dem for noen år siden. og prisen var ikke ille. Båten heter MS Røssøy, mener jeg . er jo ikke så langt mellom mo og bodø. Redigert 15.Juni.2008 av skeptisk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ilvi Svart 15.Juni.2008 Del på Facebook Svart 15.Juni.2008 Den billigste måten å frakte båt langs norskekysten er Rana Ekspress, går mellom Danmark og Mo i Rana, ring skipperen direkte på telefon 91614000 og avtal pris, han skal nå frakte en Princess for meg fra Bergen til Mo for kr 8000.- Med flytting på egen kjøl ca kr 12000.- i diesel. Sitér dette innlegget Link to post
elfranse Svart 15.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2008 Tusen takk for respons, skal ringe Rana Expressen. Kunne nok ha kjørt sjøl, men tiden strekker ikke til det. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 16.Juni.2008 Del på Facebook Svart 16.Juni.2008 (redigert) Min båt kom også med dette fartøyet. Gode greier, men båten din var kanskje litt liten for båt frakt. Til info sa tara Rana Express kun båter fra Øst mot Vest og Nord. Redigert 16.Juni.2008 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
elfranse Svart 17.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2008 Rana exspressen kunne ta båten for ca 12 000,- så nå gjenstår det å se hva som skjer. Er det noe som vet om frakt fra Larvik til bodø? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.