Yankee Startet 14.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2008 Får nå en 150 hk E-tec som jeg har tatt inn selv. Såvidt jeg kjenner til så skal de programmeres noe på motoren før oppstart. Noen som har peiling på hva jeg må gjøre, og hvordan? Kabel må jeg vel skaffe meg dersom den ikke følger med......... Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 15.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2008 Har inntrykk av at det kun er godkjente forhandlere som har dette utstyret / programmet. Og JA, Fishe Fritid koblet til en liten data-enhet og la inn endel parametre før de startet op motoren på min båt. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
csvirus Svart 15.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2008 Tror du får kjøpt både kabel og programvare løst fra usa, noe som også kan være kjekt og ha liggende ved evnt. motorfeil. Det de gjør er vel og programmere vilken olje, evnt kanskje også oktan?? og kjøre opp oljetrykk og slikt før oppstart. Etter oppstart kjører de vel ofte en kjapp test av motoren hvis ikke jeg husker feil. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 15.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2008 Noen som har peiling på hvor en kan bestille kabel og programvare? Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 15.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2008 Den beste løsnigen er trolig å reeksportere den like godt med en gang og heller kjøpe en motor av Japansk merke da de har bedre og raskere service. Å få hjelp og service til denne motoren der blir nok, vanskelig / umulig om du ikke har kjøpt den hos den lokale selgeren. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 15.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2008 Hhehe, Jeg skal nok klare meg uten den lokale selgeren. her er jo mye hjelp å få her. Fikk motoren over femti tusen billigere, alt av avgifter betalt..... Da driter jeg i den lokale forhandleren, så jævlig flinke er de jo ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 15.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2008 ..Å få hjelp og service til denne motoren der blir nok, vanskelig / umulig om du ikke har kjøpt den hos den lokale selgeren. Dett er feil-informasjon! Kjøpte eTec av Fishe Fritid, og har ingen problemer med å få tatt service ved 2 andre merkeverksteder i Trondheim. (Problemer vedr. eTec og omfanget av service er diskutert i en annen streng her.) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
fiskebat Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 Vell , Vell , beklager min feilimformasjon , da kan du kan helt sikkert ringe til : www.marineteam.no , de overtok etter Fishe Fritid , så da ordner det seg nok for deg slik det skrives her og som er stikk i strid med hva jeg anntydet og når disse motorene som er CE godkjent kan nå kjøpes til en rimelig penge er det nok intresant for flere hvem som vil gjøre dtte. Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 Noen som har peiling på hvor en kan bestille kabel og programvare? Du kan jo sjekke amerikanske Ebay (www.ebay.com) der kjøpte jeg diagnoseprogram, kabel og litteratur til min Ficht Ram, hadde en temporær feil på noen følere, sannsynligvis pga dårlig kontakt. Leste av og slettet feilkoder, alt ok etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 Med litt sprogkunnskaper så skulle dette hvere en bra link . verre med meg som har en Mercury efi http://bbcboards.zeroforum.com/zerothread?...;postid=2314080 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.