Jump to content

Programmere Evinrude E-tec

Yankee

Recommended Posts

Tror du får kjøpt både kabel og programvare løst fra usa, noe som også kan være kjekt og ha liggende ved evnt. motorfeil. Det de gjør er vel og programmere vilken olje, evnt kanskje også oktan?? og kjøre opp oljetrykk og slikt før oppstart. Etter oppstart kjører de vel ofte en kjapp test av motoren hvis ikke jeg husker feil.

..Å få hjelp og service til denne motoren der blir nok, vanskelig / umulig om du ikke har kjøpt den hos den lokale selgeren.

Dett er feil-informasjon!

Kjøpte eTec av Fishe Fritid, og har ingen problemer med å få tatt service ved 2 andre merkeverksteder i Trondheim.

(Problemer vedr. eTec og omfanget av service er diskutert i en annen streng her.)

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Vell , Vell , beklager min feilimformasjon , da kan du kan helt sikkert ringe til : www.marineteam.no , de overtok etter Fishe Fritid , så da ordner det seg nok for deg slik det skrives her og som er stikk i strid med hva jeg anntydet og når disse motorene som er CE godkjent kan nå kjøpes til en rimelig penge er det nok intresant for flere hvem som vil gjøre dtte.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...