shark1 Startet 15.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2008 På min gamle garmin 170 serie sort hvit kartplotter hadde jeg voltmeterfunksjon i øverste linja, på min nye kan jeg ikke finne denne funksjonen, noen som vet om det er mulighet for det på denne?? eneste jeg har sett er alarm for lavt volt nivå. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 15.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2008 (redigert) din nye hvaforno åja 172c Redigert 15.Juni.2008 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 15.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2008 Har 172 ci(tror jeg,den med antenna på plotteren)og jeg har den funksjonen.Hvordan jeg fikk den fram kan jeg ikke si noe om uten å ha den foran meg,men den finnes.Prøv meny og display Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 Hei, Jeg hadde 178C i forrige båt, og den hadde mulighet for voltmeter i displayet. Displayet kan du endre nærmest etter eget forgodtbefinnende. Husker ikke hvor det var i menyen, men vanskelig var det ikke. Tar et bittelite forbehold med evt. differanse mellom 172 og 178, men kan ikke tenke meg at de har fjernet disse mulighetene. /Are Sitér dette innlegget Link to post
borref Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 På min gamle garmin 170 serie sort hvit kartplotter hadde jeg voltmeterfunksjon i øverste linja, på min nye kan jeg ikke finne denne funksjonen, noen som vet om det er mulighet for det på denne?? Her er kopi av Manual for Garmin 172C og beskrivelse for hvordan oppsettet endres finner du på side 25 og 26 (feltet heter "VOLTAGE"). Sitér dette innlegget Link to post
shark1 Svart 16.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 din nye hvaforno åja 172c Hehe joa riktig det, ny for meg da vettu;) Har kikket gjenom menyene, men har ikke funnet noe enda, veldig greit med det voltmeteret der. Sitér dette innlegget Link to post
shark1 Svart 17.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Her er kopi av Manual for Garmin 172C og beskrivelse for hvordan oppsettet endres finner du på side 25 og 26 (feltet heter "VOLTAGE"). Takker for tipset, ser ut som jeg skal finne ut av det nå ja;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.