Fenix Startet 26.Mars.2004 Del på Facebook Startet 26.Mars.2004 Skal legge nye dekorstriper på båten, men har tenkt å gå for en svært enkel variant - en bred stripe nede (8 cm) og en smal oppe (3cm). Noen som kjenner til noen som leverer sånne ting i Oslo-området for en billig penge? Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 26.Mars.2004 Del på Facebook Svart 26.Mars.2004 Det beste du kan gjøre er å skisse opp det du trenger, evt lage mal og så kontakte et firma som lager bildekor. Disse har utstyr og får dette til på en glimrende måte. Jeg gjorde dette på min gamle Draco for noen år siden og fikk et slikt firma til å montere dette også. De som kan dette gjør dette på svært kort tid sammeliknet med å dille med montasjen selv. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 26.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2004 Hmmm...det jeg er ute etter er en fyr som tar telefonen og sier: "En på 8cm bredde og en på 3? På begge sider? Ja, det blir 700 kroner. Du kan hente det klokka fire." Det jeg hittil har vært ute for er folk som skal selge meg store konsepter med uhorvelig med komplikasjoner til sinnsvake summer. Det firmaet som leverte navnet har dessverre gått konkurs. Ellers var det veldig greit - jeg bestilte, de leverte, jeg monterte. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 29.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2004 Hmmm...det jeg er ute etter er en fyr som tar telefonen og sier: "En på 8cm bredde og en på 3? På begge sider? Ja, det blir 700 kroner. Du kan hente det klokka fire." Og jeg fant ham! Han tok telefonen og sa: "Det blir 450 kroner pluss moms. Du kan hente det i morgen etter lunsj. " Dere skulle bare visst hva slags sinnsvake priser og forslag jeg er blitt presentert for.... Skilt Shop, Lund Skilt & Dekor Schweigaardsgt. 34, 0190 Oslo T: 2217 7870 F: 2217 4985 Sitér dette innlegget Link to post
Cobolt Svart 24.April.2006 Del på Facebook Svart 24.April.2006 En oppdatering våren 2006: Jeg hadde samme behov for min Fenix og fikk raskt pris. Den brede tapen måtte skjæres, så det trenget han 3 dager på. Nå er kontakttelefon og websider til denne hyggelige forretning: Skilt Shop, Lund Skilt & Dekor Strømsveien 26 , 2010 Strømmen T: 63899600 - Alf Lund E-post al-lu@frisurf.no http://www.skiltdekor.no Mørk marineblå dekortape: 85mm bred: Kr. 30 + mva/m 35mm bred: Kr. 10 + mva/m Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.